Συχνές ερωτήσεις – FAQs 

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ; .

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να κάνετε εγγραφή για να παραγγείλετε απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Μπορείτε πολύ εύκολα να προσθέσετε τα προιόντα που επιθυμείτε στο καλάθι. Μόλις ολοκληρώσετε την διαδικασία αυτή, πατάτε κλικ στο κουμπί πληρωμή και στο επόμενο σημείο μπορείτε αμέσως να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ως απλός επισκέπτης. Αν φυσικά ενδιαφέρεστε να κάνετε εγγραφή μπορείτε πολύ εύκολα από το ίδιο ακριβώς σημείο να επιλέξετε την επιλογή εγγραφή.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;

Φυσικά και υπάρχει λόγος να κάνεις εγγραφή στην σελίδα μας και για αυτό το λόγο θα σου προτείναμε να δημιουργήσεις λογαριασμό. Δημιουργώντας έναν λογαριασμό στο prettyhome , θα έχεις την δυνατότητα άνα πάσα στιγμή και στο μέλλον να ενημερώνεσαι για την κατάσταση των παραγγελιών σου, να παρακολουθείς το ιστορικό των παραγγελιών σου, να επεξεργαστείς τα στοιχεία του λογαριασμού σου, να αποκτήσεις την ευκαιρία να κερδίσεις μοναδικές εκπτώσεις και να ενημερώνεσαι για μοναδικές προσφορές.

Επίσης το prettyhome επιβραβεύει τους ανθρώπους που το στηρίζουν. Το prettyhome το παρακολουθεί αυτό μόνο από λογαριασμούς που έχουν δημιουργηθεί, οπότε αν κάθε φορά που αγοράζετε χωρίς να έχετε λογαριασμό, τότε αυτό σημαίνει πως η παραγγελία σας δεν παραμένει στο ιστορικό των παραγγελιών σας, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει πόσο πιστός πελάτης είστε και τι τζίρο αγορών έχετε δημιουργήσει.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ;

Φυσικά και μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καλέσετε στο τηλέφωνο (0030) 2592022223 και το έμπειρο τμήμα πωλήσεων θα είναι στην διάθεση σας να σας εξυπηρετήσει. Οι ώρες που μπορείτε καλέσετε είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 με 17:00 (εκτός από τις επίσημες αργίες). Σας ενημερώνουμε πως για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας καλό θα ήταν πριν τηλεφωνήσετε να γνωρίζετε τον κωδικό ή τους κωδικούς των προϊόντων για τα οποία ενδιαφέρεστε.

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΟΙ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ Ο ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ ΣΑΣ ΧΩΡΟΣ;

Οι εγκαταστάσεις της εταιρείας καθώς επίσης τα γραφεία, οι αποθήκες και ο εκθεσιακός χώρος βρίσκονται σε δύο τοποθεσίες στην Καβάλα και την Ελευθερούπολη. 

ΤΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΩΦΛΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής  είναι οι παρακάτω:

  • Τραπεζική κατάθεση
  • Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα
  • Paypal 

ΕΧΕΤΕ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ;

Η εταιρεία prettyhome έχει εκθεσιακό χώρο αλλά δεν είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα στην έκθεση. Η εταιρεία μας διαθέτει μεγάλη γκάμα και άλλων προϊόντων από πολλούς προμηθευτές της ελληνικής και ξένης αγοράς. Τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος πολλές φορές βρίσκονται αποθηκευμένα είτε σε εταιρείες logistic είτε σε αποθήκες των προμηθευτών μας και διατίθενται on demand όταν ζητηθούν από εμάς. Αν επιθυμείτε να μας επισκεφτείτε για να δείτε κάποιο προϊόν από κοντά θα σας συνιστούσαμε να επικοινωνήσετε πρώτα με το τηλεφωνικό κέντρο για να σας ενημερώσουν αν υπάρχει δυνατότητα να δείτε αυτό που επιθυμείτε.

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ;

Την παραγγελία σας θα την παραδόσουμε με συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών ή με courier. Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα σας εμφανιστούν στο καλάθι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής.Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής που θα εμφανιστούν εξαρτώνται απο τον όγκο και την περιοχή που θα επιλέξετε να παραδοθούν τα προιόντα. Αναλυτικά οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής ή παραλαβής της παραγγελίας σας είναι οι παρακάτω:

  • COURIER – ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΑΣ
  • ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ -ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΑΣ
  • ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ -ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ
  • ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ;

Απο την στιγμή που θα παραδόσουμε την παραγγελία σας στην εταιρεία μεταφορών , υπεύθυνη για την ημέρα και την ώρα παράδοσης είναι η εταιρεία μεταφορών. Απο την στιγμή που φτάσει η περαγγελία στην περιοχή σας, η εταιρεία μεταφορών θα σας καλέσει για να σας ενημερώσει για την ημέρα και την ώρα παράδοσης. Οπότε αν επιθυμείτε να παραλάβετε κάποια συγκεκριμένη ώρα μπορείτε να κλείσετε ραντεβού(εφόσον είναι εφικτό) με την εταιρεία μεταφορών που θα σας καλέσει κατόπιν συννενόησης.

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ Ή ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΕ ΟΡΟΦΟ;

Εφόσον έχετε επιλέξει η παραγγελία σας να παραδοθεί με μεταφορική εταιρεία με παράδοση στο πεζοδρόμιο, τότε η παράδοση θα γίνει έως το πεζοδρόμιο της διεύθυνσης σας. Αν επιθυμείτε να σας μεταφέρουν τα προϊόντα μέσα στον χώρο σας, τότε για αυτή την υπηρεσία υπάρχει έξτρα χρέωση και προς το παρόν είναι διαθέσιμη μόνο για το νομό Καβάλας. Για παραγγελίες που αφορούν την υπόλοιπη Ελλάδα η συνεννόηση σχετικά με την παροχή τέτοιας υπηρεσίας γίνεται με την εκάστοτε μεταφορική εταιρεία. Σε περίπτωση που επιθυμείτε κάτι τέτοιο θα πρέπει να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πριν αποσταλεί η παραγγελία σας για να σας ενημερώσουμε αν είναι εφικτό.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΟΥ

Συναρμολόγηση από τεχνικό τμήμα παρέχουμε μόνο στο νομό Καβάλας και κατόπιν συνεννόησης.

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ; ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από τα ογκομετρικά χαρακτηριστικά και τη διεύθυνση παράδοσης. Για να υπολογίσετε τα μεταφορικά μπορείτε να διαλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, να τα προσθέσετε στο καλάθι αγορών, να πατήσετε πληρωμή για να μεταφερθείτε στην καρτέλα συμπλήρωσης των προσωπικών σας στοιχείων και αφού συμπληρώσετε την διεύθυνση όπου θα παραδοθούν τα προϊόντα, θα σας εμφανίσει αυτόματα το ακριβές κόστος αποστολής. Σε περίπτωση που υπάρξει διαφοροποίηση της χρέωσης των μεταφορικών λόγω λάθους υπολογισμού θα ενημερωθείτε άμεσα από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με email ή τηλεφωνική κλήση.

ΑΝ ΕΡΘΩ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

Όχι. Οι τιμές του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι σχεδόν πάντα χαμηλότερες σε σχέση με το φυσικό κατάστημα γιατί δεν περιλαμβάνουν κόστη που μόνο ένα φυσικό κατάστημα μπορεί να έχει.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ;

Υπάρχει δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας από τις αποθήκες μας και ώρες 10:00-16:00 Δευτέρα-Παρασκευή και Σάββατο 10:00-14:00. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μας ενημερώσετε πριν έρθετε να παραλάβετε.

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ; ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;

Όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα διατίθενται στις διαστάσεις και στα χρώματα που φαίνονται σε αυτό και δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής τους κατά παραγγελία.

ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ;

Όλα μας τα προϊόντα ελέγχονται πριν σταλούν στον χώρο σας. Μέχρι να παραλάβετε είμαστε υπέυθυνοι για την ασφάλεια των προιόντων σας και εγγυόμαστε πως για οποιαδήποτε φθορά συμβεί κατα την μεταφορά, θα σας καλύψουμε 100%. Απο την στιγμή που το προιόν συναρμολογηθεί ή χρησιμοποιθεί δεν παρέχουμε καμία εγγύηση σε περίπτωση κάποιας βλάβης στο μέλλον.

ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ Ή ΕΛΛΗΝΙΚΑ; ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΩΝ;

Η πλειοψηφία των προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος προέρχεται από το εξωτερικό και παραγγέλνεται από εμάς με συγκεκριμένες προδιαγραφές και απαιτήσεις για να είναι κατάλληλα και ικανοποιητικά για τον πελάτη. Οι χώρες από τις οποίες προέρχονται συνήθως είναι η Κίνα , η Μαλαισία , η Σερβία , η Πολωνία κ.α.

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με πολλά εργοστάσια και προμηθευτές απο Ευρώπη, Ασία και Ελλάδα.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας, ελέγχεται διεξοδικά όλα τα μέρη των προϊόντων για τυχόν ελαττώματα και εφόσον όλα τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση μπορείτε να προχωρήσετε στην συναρμολόγηση. Αυτός ο έλεγχος δεν είναι απαραίτητο να γίνει την στιγμή ακριβώς που το παραλαμβάνεται. Άν όμως την στιγμή της παραλαβής διαπιστώσετε ότι το δέμα που σας παραδίδει η μεταφορική εταιρεία είναι σε κακή κατάσταση, καλό θα έιναι να προχωρήσετε σε άρνηση παραλαβής εκείνη την στιγμή.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ;

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο έχει ελάττωμα επικοινωνείτε μαζί μας  για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε  μορφής συναρμολόγησης.

ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ. ΜΠΟΡΩ;

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο δεν σας αρέσει επικοινωνείτε μαζί μας για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφής συναρμολόγησης. Τα αρχικά έξοδα αποστολής καθώς και τα έξοδα επιστροφής δεν επιστρέφονται.

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΓΙΝΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;

Σε περίπτωση που δεν σας αρέσει το προϊόν τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων εκτός του κόστους των μεταφορικών αποστολής και επιστροφής.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΛΕΞΗ ”ΕΞΑΝΤΗΘΗΚΕ” Ή ”ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ” ;

”ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ” σημαίνει πως το προιόν έχει εξαντληθεί και το πιθανότερο είναι να μην γίνει νέα παραλαβή στο μέλλον.

”ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ” σημαίνει πως το προϊόν έχει εξαντληθεί αλλά αναμένεται να ξαναγίνει παραλαβή. Για να μάθετε την επόμενη ημερομηνία παραλαβής καλέστε μας και το τμήμα εξυπηρετήσης θα σας ενημερώσει αμέσως.

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ. ΜΠΟΡΩ; ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ;

Προς το παρόν δεν αναλαμβάνουμε αποστολές προϊόντων στην Κύπρο.

Καλάθι
Είσοδος

Δεν έχετε λογαριασμό;

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί Cookies. Κάντε αποδοχή για να συνεχίσετε.

Άνοιγμα συζήτησης
Χρειάζεστε βοήθεια;
Καλώς Ήρθατε 👋
Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε?